Drept MD

Prima pagină » Cursuri universitare » Protecţia drepturilor consumatorului

Protecţia drepturilor consumatorului



4 Comentarii

  1. Legea cu privire la aprovizionarea cu apa. spune:

    Sunt absolut revoltata de Legea cu privire la aprovizionarea cu apa. Stiam ca treim intr-o tara fara legi , unde cetateanul este vulnerabil, dependent de un capriciu a unui functionar (inclusiv Presedinte a tarii), fara o guvernare normala, dar … nu pana intr-atat. Toata prostia unor incompetenti din SEL, APA -Canal, Infocom etc. care dureaza ani de zile, astazi este pusa pe umerii unor pensionari, a unei tari sarace .
    Dl Timofte, cand punea semnatura pe acest document si-a dat seama , care vor fi consecintele ? Este o intrebare retorica, pentru presedintele acestei tari , nu inseamna prea mult, dupa cate am observat, in toti acesti ani.
    Si inca niste intrebari retorice :
    Intrebarea mea, cine poate sa ne apere? Si noi vrem ca tinerii nostri sa nu fuga de acasa ?
    Noi vrem ca parintii sa revina de peste hotare?

    Apreciază

  2. Alex spune:

    Am luat frigiderul de la reparati, peste 1 zi a incetat sa raceasca(asta a fs si cauza pt care lam dus la reparatie),miau dat garantie un an la piesele schimbate ,
    Iam telefonat, le-am sp carei situatia,
    miau sp ca sa duc frigiderul din nou la ei, problema e aceea ca daca duc frigiderul din nou voi cheltui iarasi o suma buna de bani pt transport
    Cum trb eu sa actionez , pt ca prestatorul sa imi reintoarca banii pt transport, ?deoarece prestatorul s-ia facut serviciul necorespunzator

    Apreciază

    • dreptmd spune:

      Bună ziua,

      În conformitate cu legea cu privire la protecţia consumatorului, art. 13 (9), în cazul produselor electrice de uz casnic, vînzătorul este obligat, la înaintarea de către consumator a cerinţei întemeiate privind remedierea, să pună la dispoziţia acestuia gratuit, în termen de 3 zile, pe perioada remedierii, un produs similar, suportînd cheltuielile de transport.

      Conform alin. 11 al aceluiaşi articol, vînzătorul, prestatorul asigură toate operaţiunile şi suportă toate cheltuielile necesare repunerii în funcţiune, remedierii, înlocuirii sau restituirii contravalorii produselor, serviciilor necorespunzătoare în cadrul termenului de garanţie sau termenului de valabilitate, iar pentru vicii ascunse – în cadrul duratei de funcţionare, precum şi cheltuielile ocazionate de transportul, manipularea, diagnosticarea, expertizarea, demontarea, ceea ce nu îl exonerează pe producător de răspundere în relaţia sa cu vînzătorul, prestatorul.

      Depuneţi o reclamaţie în acest sens la vînzător unde să invocaţi temeiurile legale de mai sus. Puteţi expedia reclamaţia prin scrisoare cu aviz recomandat sau să o depuneţi la sediul vînzătorului. În cazul refuzului compensării cheltuielilor de transport, puteţi acţiona persoana în judecată.

      Apreciază

Comentariile sunt închise.

%d blogeri au apreciat asta: